Картридж турбокомпресора:
призначення, особливості
конструкції. Переваги
заміни картриджа.
Основою конструкції турбіни є картридж — збірний вузол, що складається з декількох взаємопов’язаних деталей. Від їх справності багато в чому залежать працездатність всього турбокомпресора і якісні характеристики двигуна машини. У разі виходу турбіни з ладу іноді буває досить замінити зношений картридж новим елементом. Це простіше, дешевше і доцільніше, особливо з урахуванням зростання цін на запчастини і складностей з їх своєчасною доставкою.
Конструктивні особливості картриджів для турбін MHI Ssang Yong Rexton
Збірна модель картриджа складається із упорних і радіальних підшипників ковзання в корпусі, ротора, колеса компресора і газомасляного ущільнювача, що забезпечує надійне з’єднання колеса і компресора. Завдяки лабіринтовій технології ущільнення, до корпуса підшипників не потрапляють вихлопні гази і стиснене повітря. Вільне обертання ротора турбіни забезпечують радіальні підшипники ковзання. Призначення упорного підшипника — захист ротора від осьового навантаження, що з’являється на перехідних режимах роботи двигуна автомобіля. Мастило надходить на деталі турбіни завдяки невеликому резьбовому отвору.
Переваги заміни картриджа при необхідності ремонту турбіни на IHI Mercedes-Benz і Toyota Landcruiser
Вихід турбіни з ладу — проблема, яка потребує невідкладного вирішення. У більшості випадків замість дорогого ремонту вузла достатньо лише замінити картридж, щоб повністю відновити пристрій.
Такий підхід забезпечує:
- економію часу і грошей;
- можливість продовжити термін експлуатації турбіни, уникнувши витрат на покупку нової деталі
- збереження технічних параметрів пристрою;
- захист двигуна від серйозних несправностей, пов’язаних з порушеннями в роботі турбіни.